Translate

Saturday, November 10, 2012

DMM [Dark Mig Messenger] by dj_mehedi1




:::Features:::
~Unlimite Rum And Pvt Chat
~Emot show in all chat room, pvt , group chat
~All besic features of mig33
~Auto logout if someone kick
~Mix Text Chat
~Auto Activity in all rum every 5min
~Auto bot Chat if id park
~Auto miniblog Post(in every 7Min)
~Auto Random Status Changer(In every 7min)
~Set SQ and Change password
~Minimize in system tray
~Winamp update status/and room winamp
~Auto Chager Status in every 5min
~Auto answer pvt
~Fresh Chat box
~Quick load Contact list
~Check Update
~Baloon tip notification
~Change font of chatting
~Buzz
~Clear chat box
~View profile
~Profile pic spy
~Creat Chat room
~Search chat room
~Easy pvt id
~Easy room join
~Refresh chat rooms
~Check mig alarts
~Delet all Emails
~Photo uploader
~Easy photo share from your hard drive or scrapbook
~Mig world
~Mini blog
~Gropus
~Mig games
~Sound on chat
~Sound on mail
~One click pvt chat find who is untag user



Pvt rider55 to buy





Click here to download

No comments:

Post a Comment